مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:402024-01-09حوادث

جزییاتی درباره دادگاه و متهمان قتل مهرجویی و همسرش


ابهامات و تناقضات در مورد پرونده قتل مهرجویی بسیار زیاد است و این تناقضات در اخبار مربوط به این پرونده تا جایی پیش رفت که «مانوش منوچهری»، وکیل دختر داریوش مهرجویی 20 آذر ماه اعلام کرد: - ابهامات و تناقضات در مورد پرونده قتل مهرجویی بسیار زیاد است و این تناقضات در اخبار مربوط به این پرونده تا جایی پیش رفت که مانوش منوچهری ، وکیل دختر داریوش مهرجویی 20 آذر ماه اعلام کرد: با اینکه پرونده با ابهاماتی مواجه است، اما کیفرخواست متهمان صادر شده.

با وجود تردید هایی که در مورد انگیزه و نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ وحیده محمدی فر میان افکار و اذهان عمومی وجود دارد، اما هنوز خیلی از افراد منتظرند تا مطلع شوند حکم صادر شده از سوی دادگاه برای این افراد به عنوان متهم چه خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، یک منبع آگاه با اشاره به محتوای کیفرخواست صادر شده درباره این چهار نفر به می گوید: طبق کیفرخواست صادره به رغم مشارکت این چهار نفر در قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ وحیده محمدی فر، تنها یک نفر از این چهار نفر به اتهام قتل عمدی و باقی تنها به اتهام شروع به قتل عمدی جلب به دادسرا شده اند.

  این منبع آگاه در ادامه در مورد تشکیل اولین جلسه دادگاه این چهار نفر می گوید: گرچه انتظار می رفت پرونده مجددا برای تحقیقات بیشتر مورد درخواست وکلای طرفین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره دادگاه و متهمان قتل مهرجویی و همسرش

جزییاتی درباره دادگاه و متهمان قتل مهرجویی و همسرش