مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:002024-01-19سياسي

چشم انتظاری 30 ساله برای صدور پروانه ساختمانی شهرک مینوی ابهر


صدور پروانه ساخت در شهرک مینو با برخی مشکلات مواجه است که سعی داریم تا دهه فجر این مشکلات مرتفع و اولین پروانه ساختمانی برای مالکان این شهرک پس از 30 سال صادر شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری ابهر گفت: صدور پروانه ساخت در شهرک مینو با برخی مشکلات مواجه است که سعی داریم تا دهه فجر این مشکلات مرتفع و اولین پروانه ساختمانی برای مالکان این شهرک پس از 30 سال صادر شود.

سید کیانوش حسینی شامگاه دیروز (پنجشنبه 29 دی ماه) در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه های شهرداری ابهر در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه علی رغم حاشیه های فراوان ایجاد شده برای شهرداری و جابه جایی های متعدد مدیریت شهری سال 1402 از لحاظ کمیت و کیفیت پروژه های شهرداری در دو دهه اخیر بی نظیر بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با افزایش حجم پروژه های عمرانی مواجه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه برای رفاه حال شهروندان و حل مشکلات شهری با قدرت تمام پیش می رویم، توضیح داد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از پروژه های متعدد شاهد بهبود شرایط و گره گشایی از مشکلات شهری باشیم.

سرپرست شهرداری ابهر با توضیح اینکه در ایام الله دهه فجر 14 پروژه توسط شهرداری افتتاح می شود، ادامه داد: اکثر این پروژه ها آماده بوده و در این ایام تقدیم شهروندان ابهری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری 30 ساله برای صدور پروانه ساختمانی شهرک مینوی ابهر

چشم انتظاری 30 ساله برای صدور پروانه ساختمانی شهرک مینوی ابهر