مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:152024-01-03سياسي

تاکید مخبر بر نقش دانشگاه ها در حل مشکلات منطقه ای


در دیدار هیأت رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با معاون اول رییس جمهور بر ضرورت نقش آفرینی دانشگاه های بزرگ کلانشهرها در حل مشکلات منطقه ای و توسعه روابط علمی با کشورهای هم مرز تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و جایگاه دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه با برخورداری از دانشجویان نخبه، اساتید مجرب و تیم مدیریتی جوان و پرانگیزه می تواند به اتاق فکر چابک و کانونی برای تشخیص و حل مسائل در منطقه شرق کشور تبدیل شود.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم نقش آفرینی دانشگاه های بزرگ در حل مسائل مختلف کشور اظهار داشت: امروز در عرصه جهان شاهد سرعت بالای تغییرات در حکمرانی و تحولات عمومی هستیم و انتظار این است که دانشگاه ها در این زمینه پیشقدم باشند و به مسئولین و مدیران کشور کمک کنند.

دکتر مخبر با اشاره به هم مرز بودن و نزدیکی جغرافیایی استان خراسان رضوی با کشورهای همسایه شرقی و شمالی افزود: این موضوع فرصت بزرگی برای دانشگاه فردوسی مشهد است تا بتواند با گسترش تبادلات علمی و پذیرش دانشجویان خارجی، در مسیر بین المللی کردن این دانشگاه گام بردارد.

وی با یادآوری یکی از مهمترین مسائل و مشکلات مشهد و همچنین شرق کشور تحت عنوان کمبود منابع آب خاطرنشان کرد: امروز در سطح جهان شاهد نوآوری و نقش تکنولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مخبر بر نقش دانشگاه ها در حل مشکلات منطقه ای

تاکید مخبر بر نقش دانشگاه ها در حل مشکلات منطقه ای