مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:252024-01-10فرهنگي

تام کروز با برادران وارنر همکاری می کند


کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که «تام کروز» برای ساخت و توسعه فیلم های اصلی و فرانچایز با این کمپانی به توافق رسیده است.

- کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که تام کروز برای ساخت و توسعه فیلم های اصلی و فرانچایز با این کمپانی به توافق رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تام کروز همچنان به فعالیت در سری فیلم های ماموریت: غیرممکن با کمپانی پارامونت پیکچرز ادامه خواهد داد اما در کنار آن یک قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر برای توسعه و تولید آثار سینمایی منعقد کرده است.

مایکل دلوکا و پاملا عبدی مدیران برادران وارنر در بیانیه ای گفتند: ما از کار با تام کروز که یک اسطوره مطلق در صنعت فیلم است، هیجان زده ایم و مشتاقانه منتظر حضور بیشتر نبوغ او در سینما در سال های آینده هستیم .

پروژه های گذشته کروز با برادران وارنر شامل فیلم هایی مانند مصاحبه با خون آشام و کسب و کار مخاطره آمیز ، آخرین سامورایی و چشمان کاملا بسته بوده است.

آخرین پروژه او با این استودیو، لبه فردا بود که یک دهه پیش منتشر شد.

کروز نیز درباره این همکاری جدید گفت: من برای کل تیم برادران وارنر-دیسکاوری و تعهد آنها به فیلم ، طرفداران فیلم و تجربه سینمایی احترام زیادی قائل هستم و مشتاقانه در انتظار ساختن فیلم های عالی با هم هستم! .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تام کروز با برادران وارنر همکاری می کند

تام کروز با برادران وارنر همکاری می کند