مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:202024-01-08سياسي

روایتی از روز شهادت 68 دانش آموز بروجردی در کلاس درس توسط بعثی ها!


روز 20 دی ماه 1365 بود، یکی از دانش آموزان قرآن تلاوت کرد و دیگری نیز نیایش را خواند که یکباره صدای مهیبی که فرصت فکرکردن را به کسی نداد و صف های منظم دانش آموزان را برهم ریخت و 68 دانش آموز کودک مانند پروانه به آسمان پر کشیده و به شهادت رسیدند.

- خبرگزاری فارس لرستان- علیرضا سلیمانی روزبهانی، ساعت 12:30 دقیقه ظهر بود، معاون مدرسه در بلندگوی مدرسه بلند فریاد می زد از جلو نظام؛ دانش آموزان مدرسه پسرانه فیاض بخش بروجرد همگی در صف های منظم فریاد زدند الله اکبر، دوباره معاون مدرسه در بلند گو گفت: خبردار، همه دانش آموزان فریاد زدند جانم فدای رهبر.

یکی از دانش آموزان قرآن تلاوت کرد و دیگری نیز نیایش را خواند که یکباره صدای مهیبی که فرصت فکرکردن را به کسی نداد، صف های منظم دانش آموزان را برهم ریخت، آن روز 20 دی ماه 1365 بود.

  پرواز پروانه ها به سوی بهشت رژیم بعث عراق مدرسه ابتدایی پسرانه شهید فیاض بخش بروجرد را هدف حمله موشکی قرار داد و 68 دانش آموز کودک مانند پروانه به آسمان پر کشیدند و به شهادت رسیدند.

شهرستان بروجرد در دوران دفاع مقدس صدها بار مورد حمله موشکی و بمباران هوایی رژیم بعث عراق قرار گرفت، بمب ها و موشک ها را آمریکا و انگلیس و اسراییل و کشورهای غربی و هم پیمان شان به رژیم بعث عراق می دادند، خوی وحشی گری و کودک کشی آنان تا امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از روز شهادت 68 دانش آموز بروجردی در کلاس درس توسط بعثی ها!

روایتی از روز شهادت 68 دانش آموز بروجردی در کلاس درس توسط بعثی ها!