مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:302024-01-02سياسي

کتاب «دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س)»رونمایی شد


کتاب دفاع از «حضرت فاطمه زهرا(س)» اثر سیدعمران موسوی گرمارودی که در سال 1399 در 3 جلد به چاپ رسیده امروز با حضور نویسنده اثر در مشهد خوانش و رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، در آیین رونمایی از کتاب دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارکرد: شعر یکی از ابزارهای مهم توسعه اسلام است، بدون شک اگر معارف اهل بیت(ع) با بیانی منظوم ارائه شود، بسیاری از زیبایی های کلام اهل بیت(ع) به خوبی به نسل نوجوان و جوان منتقل می شود .

وی با اشاره به فعالیت محافل ادبی در کتابخانه های عمومی، افزود: معتقدم اگر به دنبال معرفی موثر اهل بیت(ع) به جامعه و به ویژه نسل جوان هستیم، باید به محافل ادبی که با حضور نویسندگان با تجربه و نوقلم در حال فعالیت هستند، توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خطاب به شاعران آیینی، بیان کرد: قاطعانه می گویم اهل بیت(ع) زیر دین کسی نمی مانند؛ لذا هر خدمتی به ایشان شود قطعا آن فرد پاسخی مناسب دریافت خواهد کرد .

کتاب دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س) اثر سیدعمران موسوی گرمارودی در سال 1399 توسط انتشارات دلیل ما استان تهران در 3 جلد به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س)»رونمایی شد

کتاب «دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س)»رونمایی شد