مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:052023-12-24اقتصادي

ارائه خدمت به کشاورزان از سامانه های بازارگاه و سامکا انجام می شود


رییس اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی کاشان گفت: سامانه اطلاعات مکانی کشاورزی(سامکا) بستر برنامه ریزی دقیق و منسجم در حوزه کشاورزی را فراهم می کند و هرچه به عنوان داده یا اطلاعات می تواند مبنای مکانی داشته باشد در این سامانه می تواند قرار گیرد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی کاشان گفت: سامانه اطلاعات مکانی کشاورزی(سامکا) بستر برنامه ریزی دقیق و منسجم در حوزه کشاورزی را فراهم می کند و هرچه به عنوان داده یا اطلاعات می تواند مبنای مکانی داشته باشد در این سامانه می تواند قرار گیرد.

نادر مزینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توزیع دقیق خدمات و نهاده های کشاورزی به منظور اجرای الگوی کشت از دیگر هدف های کاربردی سامانه سامکا است و کشاورزان جهت ثبت اطلاعات مکانی باید به هفت کارگزاری جهاد کشاورزی غیردولتی مراجعه کنند.

وی افزود: کشاورزان پس از ثبت اطلاعات در سامانه سامکا و دریافت حواله الکترونیک می توانند با مراجعه به کارگزاری های توزیع کود، نسبت به دریافت سهمیه کود شیمیایی یارانه دار خود اقدام کنند.

رییس اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی کاشان، تصریح کرد: سامانه سمکا، فقط در ارتباط با ترسیم محدوده زمین های کشاورزی نیست که سنجش از راه دور از جمله قابلیت های این سامانه است و مبنای آمار ما خود اظهاری بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به کشاورزان از سامانه های بازارگاه و سامکا انجام می شود

ارائه خدمت به کشاورزان از سامانه های بازارگاه و سامکا انجام می شود