مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 00:152023-12-30سياسي

جلسه نمایندگان و استاندار و امام جمعه درباره سفر رییس جمهور به هرمزگان


طرح ها و مصوبات مورد نظر هرمزگان در سفر رییس جمهور آماده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس  عصر شنبه نهم دی ماه مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در خصوص برنامه و مصوبات پیشنهادی سفر رییس جمهور به هرمزگان گفت وگو کرد.

در این جلسه مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به سفر دور نخست رییس جمهور به استان گفت: درسفر اول رییس جمهور بیش از 180 مصوبه مهم برای استان به تصویب رسید که بخش قابل توجهی از این مصوبات اجرایی شده و بخش دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.

  وی افزود: در دور اول سفر بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای استان هرمزگان به تصویب رسید که رقم بسیار قابل توجهی بود.

  استاندار هرمزگان گفت: در سفر پیش روی رییس جمهور به استان هم با جمع بندی و برنامه ریزی همه جانبه تلاش داریم مصوبات بسیار خوبی در جهت توسعه متوازن استان با نگاه به آینده و پیشرفت و رونق اقتصادی هرمزگان به تصویب برسانیم.

  وی تصریح کرد: میزان اعتبار و تسهیلات پیشنهادی در این سفر به نسبت دور نخست رشد چشمگیری دارد که در صورت تایید و تصویب می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه نمایندگان و استاندار و امام جمعه درباره سفر رییس جمهور به هرمزگان

جلسه نمایندگان و استاندار و امام جمعه درباره سفر رییس جمهور به هرمزگان