مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:052024-01-16بين الملل

عراق کمیته تحقیقات درباره حمله موشکی ایران تشکیل می دهد


وزارت خارجه عراق ضمن محکوم کردن حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها در اربیل اعلام کرد که بغداد کمیته تحقیقات درمورد این حمله تشکیل می دهد.

- وزارت خارجه عراق ضمن محکوم کردن حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها در اربیل اعلام کرد که بغداد کمیته تحقیقات درمورد این حمله تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای حملات موشکی ایران به مقر تروریست ها در اربیل را محکوم و مدعی شد که این اقدام تجاوز به حاکمیت عراق و امنیت ملت آن، اهانت به حسن همجواری و آسیب به امنیت منطقه است.

به نقل از الجزیره، در این بیانیه آمده است که تمام اقدامات لازم در مورد حمله موشکی ایران به اربیل از جمله شکایت علیه آن در شورای امنیت را اتخاذ خواهیم کرد.

در این بیانیه همچنین خبر کشته شدن پیشرو دزایی ، تاجر کرد و جاسوس موساد و زخمی شدن اعضای خانواده اش تایید شده است.

وزارت خارجه عراق همچنین اعلام کرد که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور تصمیم گرفته است که کمیته تحقیقات در مورد حمله ایران تشکیل دهد تا اطلاعاتی در این خصوص جمع آوری کند.

عبداللطیف رشید رییس جمهور عراق نیز در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که حمله به اربیل را محکوم می کنیم و این اقدام نقض حاکمیت عراق است و در کشور بی ثباتی و ناامنی ایجاد می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق کمیته تحقیقات درباره حمله موشکی ایران تشکیل می دهد

عراق کمیته تحقیقات درباره حمله موشکی ایران تشکیل می دهد