مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:202024-01-03سياسي

حضرت زهرا (س) هدیه عرشی خدا و کوثر است


حضرت زهرا (س) هدیه عرشی خدا و کوثر است همانطور که روز غدیر روز ناامیدی دشمنان است، ولادت حضرت زهرا (س) نیز روز ناامیدی دشمنان است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: حضرت زهرا (س) هدیه عرشی خدا و کوثر است همانطور که روز غدیر روز ناامیدی دشمنان است، ولادت حضرت زهرا (س) نیز روز ناامیدی دشمنان است.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بهترین سند و شفاف ترین منبع برای بیان جایگاه زن، قرآن و روایات است، اظهار کرد: از منظر اسلام زن و مرد در رشد کمالات معنوی و انسانی و دریافت پاداش یکسان هستند و جنسیت هیچ تاثیری در آن ندارد.

وی با گرامی داشت 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با بیان اینکه حضرت زهرا (س) هدیه عرشی خدا و کوثر است، افزود: همانطور که روز غدیر روز ناامیدی دشمنان است، ولادت حضرت زهرا (س) نیز روز ناامیدی دشمنان است؛ چرا که با ولادت آن حضرت طعنه ابتر بودن پیامبر برطرف و دشمنان پیامبر ناامید شدند.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه جایگاه زن و مادر در قرآن بسیار بالاست، گفت: مقام زن در اسلام همان است که آیات و روایات به آن پرداخته و در سیره و رفتار حضرت زهرا (س) متجلی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) هدیه عرشی خدا و کوثر است

حضرت زهرا (س) هدیه عرشی خدا و کوثر است