مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:102024-01-19سياسي

مردم غزه اسلام و قرآن را در چشم جهانیان محبوب کردند


مردم غزه با ایستادگی خود اسلام را در چشم انسان های جستجوگر عالم، ترویج و قرآن را محبوب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه درباره حملات سپاه به مقرر تروریست های صهیونیستی و داعشی، اظهار داشت: این آغاز انتقام از تروریست ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: ایران با این همزمانی حمله به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی، عملا رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی می نماید.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه در این حملات برای اولین بار از موشک های بسیار دقیق با برد بیش از 1200 کیلومتر استفاده شد، ادامه داد: مقر تروریست ها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه و یا آذرباجان غربی اقدام می شد، مسافت نزدیک تر بود اما انتخاب این برد کاملا حساب شده و معنادار است؛ وقتی بدانیم حداقل برد موردنیاز موشکی از ایران به اسراییل تقریبا معادل همین 1200 کیلومتر است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست های میدانی در عین حال یک پیام هشدار آمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم غزه اسلام و قرآن را در چشم جهانیان محبوب کردند

مردم غزه اسلام و قرآن را در چشم جهانیان محبوب کردند