مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:062024-01-15حوادث

قتل دوست پس از مصرف مواد روانگردان


فردی که در اثر توهم ناشی از مصرف مواد روانگردان اقدام به قتل یکی از دوستانش و جراحت دوست دیگرش نموده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان دستگیر شد.

- ایسنا/البرز فردی که در اثر توهم ناشی از مصرف مواد روانگردان اقدام به قتل یکی از دوستانش و جراحت دوست دیگرش نموده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس البرز، سرهنگ حکمت اله شجاعی رییس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر به قتل رسیدن یک جوان 25 ساله در منطقه خرمدشت شهرستان کرج، تیمی زبده از کارآگاهان اداره جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که در شب حادثه قاتل به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد روانگردان یکی از دوستانش را به وسیله ضربات چاقو به قتل رسانده و دوست دیگرش را مجروح کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه کار آگاهان با همکاری ماموران کلانتری 41 خرمدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته در پلیس آگاهی به ارتکاب قتل اعتراف و دلیل وقوع این اقدام جنون آمیز را توه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل دوست پس از مصرف مواد روانگردان

قتل دوست پس از مصرف مواد روانگردان