مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:302024-01-17بين الملل

گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف و سردرگمی در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی


نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال از تشدید اختلاف در میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل فشارهای ناشی از جنگ این رژیم علیه غزه خبر داده است.

- نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال از تشدید اختلاف در میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل فشارهای ناشی از جنگ این رژیم علیه غزه خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وال استریت ژورنال در این مطلب از بروز اختلاف در میان اعضای این کابینه همزمان با آنچه که این نشریه ورود جنگ غزه به مرحله ای اساسی خوانده، خبر داده است.

این نشریه آمریکایی نوشت: اختلافات در میان اعضای کابینه جنگ اسراییل در حال علنی شدن بوده و این تنش ها، امکان تضعیف استراتژی نظامی اسراییل در غزه در یک مرحله حیاتی از جنگ را دارند.

مجموعه کوچک تصمیم گیرندگان در این کابینه شامل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس رییس سابق ارتش رژیم صهیونیستی علنا نسبت به دو معضل بزرگ پیش روی آنها اختلاف نظر پیدا کرده اند؛ یکی این که آیا این رژیم باید برای پایان دادن به جنگ و آزاد کردن اسرای صهیونیست مذاکره کند یا خیر و بعدی اینکه چه کسی بعد از جنگ بر باریکه بمباران شده غزه حاکم باشد.

وال استریت ژورنال در ادامه این گزارش تصریح کرد: شکاف ها در کابینه اسراییل بازتاب دهنده اختلافات کاری و شخصی دیرینه ای بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف و سردرگمی در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف و سردرگمی در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی