مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:052024-01-07سياسي

افزایش مشارکت و تشکیل مجلس انقلابی راهبرد های شورای ائتلاف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب در همایش وحدت و اعتلای نیرو های انقلاب با اشاره به حادثه ناگوار تروریستی در کرمان، - رییس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب، افزایش مشارکت و تشکیل مجلس انقلابی و کارآمد را دو راهبرد این شورا در انتخابات پیش رو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب در همایش وحدت و اعتلای نیرو های انقلاب با اشاره به حادثه ناگوار تروریستی در کرمان، تصریح کرد: تسلیت عمیق خود را به مردم کرمان و مردم ایران به خاطر حادثه جانسوز کرمان اعلام می کنم و برای همه شهدا و حاج قاسم عزیز تقاضای علو درجات از خداوند متعال دارم.

وی ادامه داد: همان طور که در حدود ده روز پیش در برنامه ای در تلویزیون گفتم، ما یک واقعیتی داریم به نام ملت ایران که چندین هزار سال در طوفان حوادث پا برجا مانده و هویت خود را حفظ کرده است.

رییس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اضافه کرد: بسیاری از تمدن ها تا امروز به تاریخ پیوسته اند، اما ایران استمرار خودش را حفظ کرده و پا برجا مانده است.

حداد عادل در ادامه، گفت: ملت چگونه مفهومی است یا وطن چیست! ملت یک مفهوم عقلانی و انتزاعی است، چه زمان می شود ملت بودن را لمس کرد، احساس وجود یک ملت در چه مواقعی ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت و تشکیل مجلس انقلابی راهبرد های شورای ائتلاف است

افزایش مشارکت و تشکیل مجلس انقلابی راهبرد های شورای ائتلاف است