مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:452024-01-10سياسي

بیش از 24 هزار متر از اراضی ملی در کجور رفع تصرف شد


رییس کل دادگستری استان مازندران از اجرای سه حکم قضایی معطل مانده از سال 1396 در بخش کجور و آزادسازی 24هزارو 525 متر از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران از اجرای سه حکم قضایی معطل مانده از سال 1396 در بخش کجور و آزادسازی 24هزارو 525 متر از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: 9هزار و 894 متر مربع درمنطقه تیچکپه،9 هزار و850 متر در منطقه کندلوس و4هزارو781 متر در منطقه دلم (سپال) با اجرای احکام قضایی رفع تصرف وبه بیت المال بازگشت.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: با پیگیری های مجدانه رییس حوزه قضایی کجور، اراضی ملی و با ارزش منطقه که بخشی از آن مربوط به منابع طبیعی کجور و بخشی نیز مربوط به منابع طبیعی چالوس بود رفع تصرف شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری بر اجرای به موقع و درست احکام قضایی تاکید کرد و گفت: پس از مراحل محتلف فرآیند دادرسی، اجرای عدالت، در اجرای احکام بروز می کند و لازم است با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر مناسب در جهت تسریع در اجرای احکام به ویژه پرونده های مسن، اقدامات موثر صورت گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 24 هزار متر از اراضی ملی در کجور رفع تصرف شد

بیش از 24 هزار متر از اراضی ملی در کجور رفع تصرف شد