مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 23:352024-01-15حوادث

نجات 12 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان دود


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 12 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان دود ناشی از حریق دو خودرو در پارکینگ خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی در ساعت 20:17 امشب به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه که یک مجتمع مسکونی در بلوار اصلی تهرانسهر بود، اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف مدت پنج دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: مجتمع مسکونی دارای دو بلوک متصل به هم بود و هر بلوک هم هفت طبقه داشت.

آتش سوزی در طبقه همکف این ساختمان که هفت دستگاه خودروی سواری در آن وجود داشت، رخ داده و در جریان آن یک دستگاه سواری سمند از قسمت موتور شعله ور شده و شعله های آتش به اتاق این خودرو و یک دستگاه سواری پژو 206 نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دود زیادی در پی این حریق طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود، گفت: چند نفر از ساکنان تا پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی اقدام به خروج از منزل کرده بودند.

چند نفری نیز در طبقات محبوس شده بودند که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود برای اطفاء حریق و نجات را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 12 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان دود

نجات 12 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان دود