مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:302024-01-13اقتصادي

اجرای طرح بهره برداری از 1500 هکتار باغ پسته در کلیبر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: یک هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد ارسباران برای ایجاد باغ پسته، نوسازی، تجهیز و تامین آب خواهد شد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد اجرای طرح بهره برداری از 1500 هکتار باغ پسته در کلیبر ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: یک هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد ارسباران برای ایجاد باغ پسته، نوسازی، تجهیز و تامین آب خواهد شد.

محمد کلامی در کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری هلدینگ ماهان که با حضور اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود با اعلام این مطلب اظهار کرد: با سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در منطقه کلیبر، کشاورزی این شهرستان متحول خواهد شد.

وی ادامه داد: با سرمایه گذاری بخش کشاورزی این هلدینگ در منطقه کلیبر که با روش های مدرن انجام می شود، صنعت کشاورزی در این شهرستان متحول خواهد شد.

وی مطرح کرد: یک هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد ارسباران برای ایجاد باغات پسته توسط هلدینگ ماهان نوسازی، تجهیز و تامین آب خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: 750 هکتار از این اراضی متعلق به ماهان بوده و 750 هکتار دیگر برای استفاده در اختیار مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بهره برداری از 1500 هکتار باغ پسته در کلیبر

اجرای طرح بهره برداری از 1500 هکتار باغ پسته در کلیبر