مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:302024-01-08سياسي

سالومه سیدنیا، گلناز حسینی، ندا جناب و فرانک سلیمانی از کجا سردرمی آورند؟


شنیده های «تابناک» حکایت از آن دارد که شماری از این مجریان در روزهای اخیر به لابی گری برای پیوستن به این شبکه ها شدت بخشیده اند اما با توجه به سطح توانایی شان، - شبکه منوتو در شرایطی کمتر از یک ماه دیگر رسماً تعطیل می شود که مجریان این شبکه در به در دنبال کار هستند اما عروسک های منوتو تا چه حد شانس یافتن کار در شبکه های دیگر را دارند و چه سرنوشتی در انتظارشان است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ شبکه منوتو از یازده بهمن 1402 اعلام کرده که به شکل رسمی تعطیل خواهد شد و این روزها ظاهراً آخرین روزهای فعالیتش است.

آنچه ضربه نهایی را به شبکه منوتو زد، راه اندازی شبکه ایران اینترنشنال بود که هم بخش وسیعی از مخاطبان این شبکه را جذب کرد و هم گروهی از مجریانش را با دستمزدهای کلان به خدمت گرفت و بدین ترتیب شرایط کار برای کیوان عباسی پیچیده تر از قبل شد اما حالا چه بر سر صدها نفری می آید که در این شبکه فعال هستند؟ بخش وسیعی از نیروهای فعال در این شبکه فنی هستند و شماری از آنها اساساً انگلیسی هستند و احتمالاً می توانند در مشاغل موازی کار پیدا کنند اما اوضاع برای مجریان این شبکه چندان خوب نیست.

شبکه منوتو یکی از پایین ترین دستمزدها را در میان رقبای اصلی اش یعنی بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال پرداخت می کرد و به همین دلیل گروهی از مجریان این شبکه که امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالومه سیدنیا، گلناز حسینی، ندا جناب و فرانک سلیمانی از کجا سردرمی آورند؟

سالومه سیدنیا، گلناز حسینی، ندا جناب و فرانک سلیمانی از کجا سردرمی آورند؟