مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:002024-01-05اقتصادي

صدور مجوز الکترونیکی در راستای بهبود فضای کسب وکار در استان اردبیل


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، گفت: در راستای تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در استان، مجوز فعالیت مشاغل مختلف به صورت الکترونیکی صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود ایرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور این مجوز در راستای بهبود فضای کسب وکار، اظهار کرد: طبق برنامه تحول وزارت صمت، تمرکز بر تحول کسب وکارها و بنگاه های اقتصادی از طریق ارائه خدمات مورد نیاز آنها، کمک توان علمی-فنی دانشگاهیان، واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، انجمن ها و تشکل ها از مرحله قبل از تأسیس کسب وکار تا پس از انحلال کسب وکار، مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: رویکرد نوین وزارت متبوع تمرکز بر توسعه زیست بوم و اکوسیستم و کمک به ایجاد و گسترش وجوه مختلف توسعه زیست بوم است که ضمن توجه به اشتغال، تولید و درآمد را نیز هدف گذاری کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: این امر با تعامل فعالان اقتصادی با پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها، انجمن های مرتبط با نگاه توسعه کسب وکار در استان میسر می شود.

ایرانی تصریح کرد: خدمات کسب و کار مشتمل بر 32 عنوان خدمت از جمله تأمین منابع مالی و حسابرسی، حقوقی، تبلیغات و برند شدن، بازاریابی و فروش، مدیریت صادرات، هم افزایی و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز الکترونیکی در راستای بهبود فضای کسب وکار در استان اردبیل

صدور مجوز الکترونیکی در راستای بهبود فضای کسب وکار در استان اردبیل