مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:552023-12-29سياسي

دشمن برای دور شدن مردم از صندوق های رای برنامه دارد


امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه دشمنان ما از مدت هاست از برنامه چیده اند که مردم بر سر صندوق های رای حاضر نشوند، گفت: درست از مردم ما از برخی کم کاری ها گله دارند اما این گله مندی ها سبب نمی شود که ما عقب بکشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه ابهر با اشاره به در پیشرو بودن حماسه 9 دی عنوان کرد: این حماسه، حماسه ای است که نباید از یاد برود و مرتب در مورد آن باید صحبت کرد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه حوادث فتنه بزرگی بود که دشمن علیه کشور ما طراحی کرد و عده ای نیز در داخل در دام دشمن افتادند، اذعان کرد: این حادثه از ابعاد مختلف به ویژه در حوزه دشمن شناسی قابل مطالعه و تحقیق است.

وی با اشاره به اینکه امام کاظم(ع) می فرمایند: کسی که از نفس خود مراقبت نکند از ما نیست، افزود: اگر انسان مراقب نفس خود نباشد شیطان در قلب او لانه می کند و در نهایت سبب فاسدشدن قلب می شود که این مسئله در فتنه 88 خود را نشان داد.

مرادپور با تأکید بر اینکه باید کمک کنیم خط نفاق از بین برود، عنوان کرد: منافق باید به مردم معرفی شود، زیرا اگر نفاق و اهل نفاق معرفی شوند مردم سمت آنها نمی روند.

 امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری درباره انتخابات نمایشی بودن نیست، عنوان کرد: نمایشی بودن انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای دور شدن مردم از صندوق های رای برنامه دارد

دشمن برای دور شدن مردم از صندوق های رای برنامه دارد