مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 00:452023-12-31سياسي

صنایع زیرساختی با حفظ تداوم کارکرد، مانع قطع زنجیره خدمت شوند


صنایع و فعالیت های زیرساختی باید برنامه حفظ تداوم کارکردهای شان را با جدیت دنبال کنند تا در اثر حوادث سایبری و غیرسایبری، - رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: صنایع و فعالیت های زیرساختی باید برنامه حفظ تداوم کارکردهای شان را با جدیت دنبال کنند تا در اثر حوادث سایبری و غیرسایبری، زنجیره ارائه خدمت قطع نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک همکاری طرح پدافند غیرعامل در منطقه عملیاتی شهید رییسعلی دلواری (منطقه ویژه پارس)، اظهار کرد: با توجه به تهدیدات ترکیبی، الگوهای دفاعی ما متناسب با نوع تهدیدات باید به روزرسانی شوند تا توانایی پاسخگویی داشته باشند.

با توجه به نوع تهدیدات اخیر، جنگ به سمت جنگ ترکیبی تغییر جهت یافته است.

یکی از مطالبات ما از صنایع و فعالیت های زیرساختی این است که، برنامه حفظ تداوم کارکردهای خود را با جدیت دنبال کنند تا در هر شرایطی در اثر حوادث سایبری و غیرسایبری، زنجیره ارائه خدمت قطع نشود.

جلالی یادآور شد: در حادثه اخیر اختلال در سامانه سوخت، مشاهده کردیم که با وجود برخی اشکالات، اقدامات لازم برای رفع اختلال در ارائه سوخت به شهروندان انجام شد که این امر نشان از آمادگی و توجه به برنامه حفظ تداوم کارکرد در این زیرساخت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع زیرساختی با حفظ تداوم کارکرد، مانع قطع زنجیره خدمت شوند

صنایع زیرساختی با حفظ تداوم کارکرد، مانع قطع زنجیره خدمت شوند