مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:102024-01-10سياسي

حادثه تروریستی کرمان عقده گشایی رژیم صهیونیستی است


با وجود اینکه مسؤولیت حادثه تروریستی کرمان را داعش برعهده گرفته، اما ما می دانیم این حادثه کار آنها نیست، بلکه عقده گشایی رژیم صهیونیستی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر معتقد است: با وجود اینکه مسؤولیت حادثه تروریستی کرمان را داعش برعهده گرفته، اما ما می دانیم این حادثه کار آنها نیست، بلکه عقده گشایی رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام سعید مرادپور امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه) در جلسه ستاد دهه فجر ابهر با تسلیت گفتن شهادت جمعی از هموطنان مان در حادثه تروریستی کرمان، بیان کرد: این حادثه، یک حادثه غم انگیز و حقیقتاً بسیار وحشتناک بود به طوری که در این جنایت همه اعضای برخی خانواده ها شهید شدند.

او با اشاره به اینکه ملت ایران یاد گرفته است در همه حوادث، دشمن اصلی خود را بشناسد، اظهار کرد: دشمن اصلی، آمریکا و به طبع آن صهیونیسم جهانی و اسراییل غاصب و کودک کش در منطقه است.

وی با توضیح اینکه این شهادت ها قلب ملت ایران را داغدار کرد، گفت: با وجود این موضوع، این شهادت ها حس انتقام، ایستادگی و پایداری را در وجود ملت همیشه سربلند ایران تقویت می کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمنان هر روز برای کشور برنامه دارند و به دنبال خرابکاری هستند، اما با فداکاری نیروهای امنیتی، توطئه های آنها شناسایی و خنثی می شود، گفت: گاهی برخی اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کرمان عقده گشایی رژیم صهیونیستی است

حادثه تروریستی کرمان عقده گشایی رژیم صهیونیستی است