مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 07:402024-01-01سياسي

پویش اهدای خون به نیت «حاج قاسم» در مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه ذخایر خونی در استان رو به کاهش است، گفت: پویش اهدای خون همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مازندران اجرا می شود.

- عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران امروز درباره وضعیت ذخایر خونی در استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ذخایر خونی در استان مازندران رو به کاهش است.

وی افزود: نیاز مبرم به گروه های خونی ازجمله O مثبت ، Oمنفی و A مثبت و A منفی داریم که باتوجه به فصل سرما و بیماری آنفلوانزا نیاز به خون بیشتر شده است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با تاکید بر اینکه باید جوابگوی 2هزار و 500 بیمار تالاسمی و 14هزار خاص و جراحی ها در استان مازندران باشیم، خاطرنشان کرد: فعالیت های اهدای خون را نیز در سطح استان گسترش دادیم.

محمدی فیروزجایی با اشاره به استقرار واحد اهدای خون طی روزهای پنج شنبه مرکز طوبای ساری، اظهار کرد: واحدهای سیار انتقال خون در محلات و روستاهای پرجمعیت فعال خواهد بود البته در میدان امام هم دسترسی مردم آسان تر کنیم.

وی یادآور شد: باوجود اینکه مراجعه کننده برای اهدای خون داریم اما به این دلیل که مصرف در بیمارستان ها، جراحی ها بالا است با مشکل کاهش ذخیره خون مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش اهدای خون به نیت «حاج قاسم» در مازندران

پویش اهدای خون به نیت «حاج قاسم» در مازندران