مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:502024-01-04سياسي

10مقاله برتر همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی انتخاب شد


مقالات بخش اصلی همایش توسط 19 نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت 10 مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش بین الملی گفتگو و مناظرات رضوی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: هشتمین اختتامیه همایش بین المللی گفت وگو و مناظرات رضوی با حضور پژوهشگران، محققان و اساتید در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: پنل تخصصی ارائه مقالات نیز صبح امروز برگزار شد که طی این جلسه مقالات برتر ارسالی پژوهشگران به این همایش انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در این همایش 115 مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است، تاکید کرد: مقالات بخش اصلی همایش توسط 19 نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت 10 مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

رجبی عنوان کرد: در این نشست نمایندگانی از کلیمیان، مسیحیان و اهل تسنن و نیز محققانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه و گرجستان حضور دارند.

    مناظرات رضوی ادیان الهی را به یکدیگر نزدیک تر می کند اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم، اظهار کرد: در دنیای امروز گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10مقاله برتر همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی انتخاب شد

10مقاله برتر همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی انتخاب شد