مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:152023-12-30بين الملل

رییس جمهوری چین «ارتش آهنین دیپلماتیک» می خواهد


رییس جمهوری چین از سفیران کشورش خواست تا «ارتش آهنین دیپلماتیک» وفادار به حزب کمونیست ایجاد کنند؛ اظهاراتی که احیاکننده لفاظی های کوبنده «گرگ مبارز» است که از سوی برخی دیپلمات ها به عنوان نشانه ای از سیاست خارجی قاطعانه تر چین تبلیغ می شود.

- رییس جمهوری چین از سفیران کشورش خواست تا ارتش آهنین دیپلماتیک وفادار به حزب کمونیست ایجاد کنند؛ اظهاراتی که احیاکننده لفاظی های کوبنده گرگ مبارز است که از سوی برخی دیپلمات ها به عنوان نشانه ای از سیاست خارجی قاطعانه تر چین تبلیغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شی جین پینگ، رییس جمهوری چین جمعه در جمع سفیران خارجی کشورش در پکن گفت: جرأت کنید در مبارزه خوب باشید و مدافع منافع ملی شوید.

حفاظت قاطعانه از منافع حاکمیتی، امنیت و توسعه ملی با آمادگی و اراده محکم برای سرپیچی از قدرت های قوی ضروری است.

سخنان رییس جمهوری چین اشاره ای به رویکردی بحث برانگیز است که دیپلمات های چینی از سال 2020 به جریان انداخته اند و امسال در شرایطی که چین به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی برای اقتصاد ضعیف شده اش بود، کمتر جلوه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، مناسبات پکن با ایالات متحده پس از ملاقات شی و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در ماه نوامبر برای مدت کوتاهی بهبود یافت اما چین در حال حاضر درگیر مناقشه دیپلماتیک با فیلیپین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری چین «ارتش آهنین دیپلماتیک» می خواهد

رییس جمهوری چین «ارتش آهنین دیپلماتیک» می خواهد