مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:402023-12-25سياسي

جبهه مقاومت اجازه موفقیت نقشه های رژیم صهیونیستی را نخواهد داد


معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان اظهار کرد: از نگاه جمهوری اسلامی ایران مسئله اول جهان اسلام فلسطین است و به همین علت موضوع جنبه ایدئولوژیک هم برای ما دارد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان اظهار کرد: از نگاه جمهوری اسلامی ایران مسئله اول جهان اسلام فلسطین است و به همین علت موضوع جنبه ایدئولوژیک هم برای ما دارد.

بهمن سپهوند در نشست علمی نگاه کشورهای منطقه به تحولات غزه که امروز، چهارم دی ماه که در سالن شهید رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به نگاه های مختلف کشورهای منطقه و قدرت ها به تحولات غزه، گفت: براساس استراتژی حماس مقاومت و شهادت بهتر از آن است که سال ها در ذلت و خواری زندگی کرد.

وی افزود: صهیونیست ها سال هاست زندگی را بر مردم مظلوم غزه سخت کرده اند؛ نرخ بیکاری بسیار بالاست در این منطقه و مردم غزه حتی اجازه استفاده از بنادر را ندارند؛ به این علت است که غزه سال هاست در رنج و سختی و محاصره توسط رژیم صهیونیستی است.

سپهوند با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی این است که غزه را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کند که البته مقاومت اجازه موفقیت نقشه های شوم رژیم صهیونیستی را نخواهد داد، اضافه کرد: از نگاه جمهوری اسلامی ایران مسئله اول جهان اسلام فلسطین است و به همین علت موضوع جنبه ایدئولوژیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت اجازه موفقیت نقشه های رژیم صهیونیستی را نخواهد داد

جبهه مقاومت اجازه موفقیت نقشه های رژیم صهیونیستی را نخواهد داد