مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:552023-12-31حوادث

انهدام باند «عقرب» در فضای مجازی و کشف 114 هزار قرص روانگردان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام باند بزرگ توزیع قرص های روانگردان از طریق فضای مجازی در شهر تهران، در عملیات ضربتی خبر داد.

- انهدام باند عقرب در فضای مجازی و کشف 114 هزار قرص روانگردان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام باند بزرگ توزیع قرص های روانگردان از طریق فضای مجازی در شهر تهران، در عملیات ضربتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به انهدام باند بزرگ توزیع قرص های روانگردان معروف به باند عقرب در شهر تهران، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصدهای انجام شده در شبکه های اجتماعی، وبگاهی به آدرس معلوم مورد شناسایی قرار گرفت که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش قرص های روانگردان می کرد.

سردار کاکاوند در ادامه به تشریح جزییات این خبر پرداخت و اضافه کرد: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات این کاربر ، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی، مشخص شد کاربر وبگاه مورد اشاره، قرص های روانگردان را از طریق سرکرده یکی از بزرگترین باندهای تولید و پخش قرص های روانگردان در سطح کشور تامین می نماید؛ لذا با تمرکز شبانه روزی بر ارتباطات وی، سایر اعضای باند شناسایی و تحت رصد دقیق قرار گرفتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند «عقرب» در فضای مجازی و کشف 114 هزار قرص روانگردان

انهدام باند «عقرب» در فضای مجازی و کشف 114 هزار قرص روانگردان