مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:552024-01-08پزشكي

سهم دانشجویان از قیمت غذا افزایش نمی یابد


مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه موضوع افزایش «سهم دانشجو از وعده های غذایی» در پیش نویس لایحه بودجه 1403 مطرح شده بود، - مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه موضوع افزایش سهم دانشجو از وعده های غذایی در پیش نویس لایحه بودجه 1403 مطرح شده بود، گفت: این موضوع از پیش نویس لایحه بودجه 1403 حذف شده و سهم دانشجویان از قیمت تمام شده وعده های غذایی افزایش نمی یابد.

  احد بنار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع تغذیه دانشجویان در پیش نویس لایحه بودجه 1403 گفت: موضوع افزایش سهم دانشجو از قیمت تمام شده وعده های غذایی دانشجویان در پیش نویس لایحه بودجه مطرح شد.

تصمیم بر این بود، سهم 10 درصدی دانشجویان از قیمت تمام شده وعده های غذایی افزایش یابد و دانشجویان، حداقل 20 درصد قیمت تمام شده وعده های غذایی را پرداخت کنند.

همچنین درنظر داشتند سهم دانشجویان از قیمت تمام شده وعده های غذایی را به صورت سالیانه افزایش دهند.

وی ادامه داد: همچنین در پیش نویس لایحه بودجه 1403 آمده بود که دانشجویان بخشی از افزایش وعده های غذایی با دریافت وام پرداخت کنند.

بنار با بیان اینکه وزارت بهداشت با افزایش سهم دانشجویان از قیمت تمام شده وعده های غذایی مخالفت کرد، توضیح داد: طی آخرین اطلاعاتی که کسب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دانشجویان از قیمت غذا افزایش نمی یابد

سهم دانشجویان از قیمت غذا افزایش نمی یابد