مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:052024-01-03سياسي

استاندار اصفهان: مهمترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی، انسجام و وحدت اجتماعی است


دشمن می داند که بزرگترین و مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، انسجام و وحدت اجتماعی و حضور مردم در امور مختلف است از همین رو تلاش می کند تا حضور مردم را در امور کشور کم رنگ کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و روز زن، همچنین گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی در سالروز شهادت این شهید والامقام، گفت: شهید بزرگوار سردار سلیمانی نمادی از زیست مجاهدانه برای اعتلای کلمه الله در سراسر گیتی و فریادرسی و دادخواهی از مظلومان بود.

وی ادامه داد: نگاهی که سردار سلیمانی دنبال می کرد در جبهه مقاومت جلوه گر و یقیناً اُنس این شهید والامقام با شهادت کم نظیر است و براستی که ما معتقد هستیم حیات آن است که انسان پس از مرگش زنده باشد و این اندیشه و خط فکری سردار شهید سلیمانی بود.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در استان، بیان کرد: از ابتدای شروع فعالیت مدیریت استان در دولت سیزدهم تاکنون قریب به 500 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان احیاء و به چرخه فعالیت بازگشتند.

مرتضوی ادامه داد: در استان اصفهان نرخ بیکاری از دوازده و 6دهم درصد به هشت و 9 دهم درصد رسیده است و این اتفاقات مبارک تنها بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: مهمترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی، انسجام و وحدت اجتماعی است

استاندار اصفهان: مهمترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی، انسجام و وحدت اجتماعی است