مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:002024-01-20اقتصادي

معرفی محصولات جدید فرادانه در نمایشگاه تخصصی آبزی پروری اهواز


مدیرفروش خوراک کپور شرکت فردانه گفت: معرفی محصولات جدید در زمینه میگو مثل خوراک نرسری گرانوله، مشاوره در زمینه پرورش میگو و ماهی، دیدار با مشتریان شرکت و دریافت نظرات و پیشنهادهای آنها برای سال آینده از برنامه های خاص شرکت فرادانه در نمایشگاه اهواز است.

- حمید موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص اهمیت صنعت آبزیان در اقتصاد کشور و سبد تغذیه مردم گفت: ایران با داشتن تجربه ای پنجاه ساله در حوزه آبزی پروری، در رتبه دوم کشورهای منطقه خاورمیانه و نوزدهم کشورهای جهان قرار دارد.

بررسی آمار مربوط به میزان تولیدات شیلاتی اعم از صید و صیادی و آبزی پروری در ایران طی 6 ساله اخیر افزایش 15 درصدی را نشان می دهد که بخش عمده ای از این افزایش، متعلق به فعالیت های آبزی پروری است.

بررسی­ ها نشان می­ دهد پرورش ماهی در 2 دهه اخیر بیشترین رشد را در بین سایر بخش­ های تولید غذا داشته است.

گزارش سازمان خواروبار جهانی در بین عملکرد 70 سیستم پرورشی نشان می­ دهد، این فعالیت تنها منبعی است که بیشترین انگیزش برای فقرزدایی علی ­الخصوص در مناطق روستایی را دارد.

خوزستان مادر آبزی پروری ایران مدیر فروش خوراک کپور شرکت فرادانه با اشاره به اهمیت نمایشگاه آبزی پروری اهواز و نقش استان خوزستان در صنعت آبزی پروری افزود: برگزاری چنین نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی محصولات جدید فرادانه در نمایشگاه تخصصی آبزی پروری اهواز

معرفی محصولات جدید فرادانه در نمایشگاه تخصصی آبزی پروری اهواز