مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:002024-01-08بين الملل

جمله معنادار زلنسکی و پایان اعتماد به آمریکا!


رییس جمهور اوکراین مدعی شده که با وجود نگرانی ها درباره کاسته شدن از میزان کمک های غرب، به تحقق وعده های ایالات متحده در خصوص این کشور اطمینان دارد! دقیق تر اگر بنگریم اما؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در حال گذران روزهایی است که شکست ضدحمله اوکراین به نیروهای روسی در دونتسک و لوهانسک و عقب نشینی برخی کشورهای عضو ناتو از استمرار کمک های تسلیحاتی و مالی به کی یف، از شکست نهایی اوکراین در جنگ خبر می دهند.

در چنین شرایطی؛ رسانه های غربی نیز تمرکززدایی از تحولات مربوط به جنگ اوکراین را در دستور کار قرار داده و کمتر از تحولات شرق این کشور سخنی به میان می آورند.

بسیاری از راهبردنویسان و تحلیل گران حوزه روابط بین الملل، هم پوشانی معنادار رسانه ها و سیاست مداران غربی در قبال جنگ اوکراین را مترادف با زمینه سازی آنها برای پایان دادن به جنگ آن هم بدون تحقق دستاوردهای ادعایی ناتو قلمداد می کنند.

در این میان؛ رییس جمهور اوکراین مدعی شده که با وجود نگرانی ها درباره کاسته شدن از میزان کمک های غرب، به تحقق وعده های ایالات متحده در خصوص این کشور اطمینان دارد! زلنسکی در این خصوص می گوید: مطمئن هستم که ایالات متحده به ما خیانت نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمله معنادار زلنسکی و پایان اعتماد به آمریکا!

جمله معنادار زلنسکی و پایان اعتماد به آمریکا!