مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:562024-01-04سياسي

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم و محکومیت حادثه تروریستی کرمان در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته کرمان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان گفت: چند هفته ای است که راهپیمایی در استان ها با عنوان جمعه خشم برگزار می شود که این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و علاوه بر حمایت از مردم غزه مردم جنایت تازه تروریست ها در کرمان را محکوم خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: اقدام تروریستی روز گذشته حادثه تلخی بود که عوامل بزدل تکفیری صهیونیستی علیه مردمی که برای شرکت در چهارمین سالگرد شهادت شهید مقاومت در کرمان جمع شده بودند انجام داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام همه مردم آزادی خواه جهان را داغدار گفت: ضمن تسلیت به خانواده داغدار این شهیدان و همه ملت ایران اقدام تروریستی که ناشی از ضعف دشمن است را محکوم می کنیم.

این مسوول عنوان کرد: ترور هیچ گاه نشان قدرت نیست بلکه ضعف دشمن را می رساند، دشمن که نمی تواند در میدان کاری انجام دهد دست به ترور می زند که این اقدام ها عزم و اراده مردم در مقابله با دشمن را سست نمی کند بلکه اراده مردم در برابر این رژیم جعلی قوی تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم و محکومیت حادثه تروریستی کرمان در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم و محکومیت حادثه تروریستی کرمان در کهگیلویه و بویراحمد