مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:202024-01-09اجتماعي

جزییات پیش ثبت نام حج تمتع 1403 در لرستان اعلام شد


تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 31 تیرماه سال 86 فرصت دارند تا 25 دی ماه با مراجعه به سامانه رزرو نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید حمید مصطفایی امشب در حاشیه بازدید از دفاتر زیارتی شهرستان در گفت وگو با رسانه ها، اظهار کرد: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 31 تیرماه سال 86 فرصت دارند با مراجعه به سامانه نسبت به پیش ثبت نام تا 25 دی ماه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این تاریخ نیز برای اولویت های دیگر در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان ها، به صورت روزانه امکان ثبت نام فراهم خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان بیان داشت: تمامی متقاضیان حج تمتع سال 1403 باید مبلغ 140 میلیون تومان با احتساب مبلغ قبض ثبت نام و سود متعلق به آن از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.

مصطفایی با بیان اینکه باقی مانده هزینه سفر بر اساس هزینه های ارزی و ریالی محاسبه می شود، افزود: هنگام ثبت نام قطعی در کاروان ها این هزینه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات حج تمتع از اوائل ماه ذالقعده یعنی دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده آغاز و تا ابتدای ماه محرم یعنی اواخر تیرماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیش ثبت نام حج تمتع 1403 در لرستان اعلام شد

جزییات پیش ثبت نام حج تمتع 1403 در لرستان اعلام شد