مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:402024-01-01اقتصادي

واریز سود سنواتی و جاری برای بیش از یک میلیون سهامدار


شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: 11 ناشر سود سنواتی و جاری صاحبان سهام خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای یک میلیون و 453 هزار سهامدار در اولین هفته دی ماه واریز کردند.

- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: 11 ناشر سود سنواتی و جاری صاحبان سهام خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای یک میلیون و 453 هزار سهامدار در اولین هفته دی ماه واریز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته اول دی ماه امسال نشان می دهد که در این بازه زمانی، چهار ناشر سود سنواتی و هفت ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، چهار شرکت پالایش نفت اصفهان، مجتمع های توریستی ورفاهی آبادگران ایران کیش، سایپا، ایران خودرو دیزل ، سود سنواتی یک میلیون و 6956 سهامدار را که شامل 154 میلیارد و 755 میلیون تومان می شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده اند.

همچنین تا پایان هفته اول دی ماه امسال، هفت ناشر داروسازی دانا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرما آفرین، دارویی ره آورد تامین، گروه مپنا (سهامی عام )، صنایع فروآلیاژ ایران، توسعه صنایع بهشهر(هلدینگ ) ، سود جاری 446 هزار و 321 سهامدار که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز سود سنواتی و جاری برای بیش از یک میلیون سهامدار

واریز سود سنواتی و جاری برای بیش از یک میلیون سهامدار