مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:302024-01-17سياسي

برگزاری رویدادها روحیه خودباوری در نسل جوان القا می کند


امام جمعه دندی با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوا دیجیتال می تواند علاوه بر خود استان در سطح کشور نیز موثر واقع شود، گفت: تشویق و بها دادن به نوجوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، امام جمعه دندی ظهر امروز در حاشیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام شهدا 8 سال دفاع مقد و شهدای امنیت اظهار داشت: اهتمام و ابتکار کار که توسط بسیج و جهاد دانشگاهی برگزار شده، امید آفرین است و نسل جوان را به بالندگی و نقش آفرینی در جامعه سوق می دهد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه یکی از اهداف چنین رویدادهایی می تواند القا روحیه خودباوری در بین جوانان و نوجوانان باشد، گفت: حضور شرکت کنندگان در رویداد حاضر این نمود را دارد و ایجاد خودباوری در نسل امروز کرده است.

وی اذعان کرد: برگزاری چنین رویداد هایی که سبب می شود افراد تفکرات، نوآوری ها، ابداعات و دستاوردها خود را در عرصه های مختلف علم و فناوری به منصه ظهور برساند، می تواند جوانان و نوجوانان را در نقش آفرینان مفید در جامعه تبدیل کند.

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه رشد و نبوغ، خلاقیت و نوآوری شرکت کنندگان می توانند در بین نسل جوان مفید واقع شود، تصریح کرد: چنین ظرفیت هایی به عنوان یک مشوق برای بقیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدادها روحیه خودباوری در نسل جوان القا می کند

برگزاری رویدادها روحیه خودباوری در نسل جوان القا می کند