مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:302023-12-26سياسي

زاکانی: پل حافظ برداشته می شود / قرارداد 791 واگن بسته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتمکاعی خبرگزاری دانشجو، شهردار تهران علیرضا زاکانی امروز 5 دی 1402 در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر به سالروز زلزله بم اشاره کرد و گفت: - شهردار تهران از برداشته شدن پل حافظ با توجه به شرایط آن خبر داد و گفت: طرح جدید برای این بخش در حال نهایی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتمکاعی خبرگزاری دانشجو، شهردار تهران علیرضا زاکانی امروز 5 دی 1402 در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر به سالروز زلزله بم اشاره کرد و گفت: علاج مقابله با بحران ها ایمن سازی است.

در تهران چند دسته اقدام داریم که بخشی از آن مربوط به کالبد شهر است.

زاکانی با بیان اینکه 17 درصد مساحت شهر تهران بافت ناپایدار است گفت: بخشی از این مساحت در بافت فرسوده قرار دارد و قرار است بافت فرسوده با بافتی جایگزین شود که با چارچوب های درست ساخته و ایمنی و آسایش را به همراه داشته باشد.

شهردار تهران گفت: بازیابی شناخت درباره ساختمان ها با محوریت 16 هزار ساختمان در حال انجام است نزدیک به دو هزار ساختمان را بررسی و مشخص شد که هر یک در چه وضعیتی قرار دارند.

وی با بیان اینکه رفع خطر در دستور کار است و تمهیدات جدی صورت گرفته است گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز و بحران زا توسط سازمان مدیریت بحران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: پل حافظ برداشته می شود / قرارداد 791 واگن بسته شده است

زاکانی: پل حافظ برداشته می شود / قرارداد 791 واگن بسته شده است