مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:252023-12-25اقتصادي

رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی بین استان ها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: براساس گزارش وزارت کشور و بررسی عملکرد مراکز خدمات سرمایه گذاری، زنجان در میزان جذب سرمایه خارجی در 6 ماهه اول امسال، - ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: براساس گزارش وزارت کشور و بررسی عملکرد مراکز خدمات سرمایه گذاری، زنجان در میزان جذب سرمایه خارجی در 6 ماهه اول امسال، رتبه نخست را در بین استان های کشور کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، حسین محمدی افزود: با مجموع تسهیل گری های انجام شده، استان در شاخص جذب سرمایه گذاری خارجی بالاتر از استان های البرز و آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین با بارگذاری بیش از 50 فرصت سرمایه گذاری به صورت چند زبانه در درگاه فرصت های سرمایه گذاری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات و طرح های زیرساختی به متقاضیان براساس فرمت فیپا که به تایید سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران رسیده، در این زمینه نیز رتبه نخست از آن استان زنجان شده است.

این مسئول ادامه داد: در این حوزه استان های تهران و چهارمحال و بختیاری با 24 فرصت و 21 فرصت سرمایه گذاری تدوین و بارگذاری شده در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی بین استان ها

رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی بین استان ها