مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:002024-01-19سياسي

آیت الله دژکام: مقاومت غزه یعنی دشمن خیال نکند می تواند هر ظلمی به مسلمانان بکند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مقاومت مردم غزه در بیش از 100 روز گذشته تنها برای حفظ زمین خود نیست بلکه برای حفظ قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمانان و این هدف است تا دشمنان اسلام گمان نکنند می توانند در قبال مسلمانان هر ظلمی بکنند و کسی در مقابل آنها نایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با بزرگداشت 29 دی ماه به عنوان روز غزه، اظهار کرد: مقاومت مردم غزه در بیش از 100 روز گذشته تنها برای زمین خود نیست بلکه برای حفظ قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمانان و این هدف است تا دشمنان اسلام گمان نکنند می توانند در قبال مسلمانان هر ظلمی بکنند و کسی در مقابل آنها نایستد.

وی ادامه داد: ملت غزه بیش از یکصد روز است که طوفان در خانه دشمن انداخته و پایداری می کنند، مردم بی دفاع زیر بمباران هستند اما دست از آرمان های خود برنداشته اند و می گویند قدس باید آزاد شود.

نماینده ولی فقیه در فارس به نقل از اسماعیل هنیه در گفت وگو با وزیر و مسوولان وزارت امور خارجه ایران، گفت: غزه پای کار اسلام و مقاومت خود ایستاده است و برای خیلی بیش از این نیز آمادگی دارد.

ایت الله دژکام اضافه کرد: رهبر مقاومت حماس در پاسخ به این سوال که با چه روحیه و جراتی اقدام به طوفان الاقصی کردید، گفته پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: مقاومت غزه یعنی دشمن خیال نکند می تواند هر ظلمی به مسلمانان بکند

آیت الله دژکام: مقاومت غزه یعنی دشمن خیال نکند می تواند هر ظلمی به مسلمانان بکند