مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:102024-01-15اقتصادي

ایسنا رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد


طی مراسمی که به منظور تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز برگزار شد، ایسنا به عنوان رسانه برتر نمایشگاه معرفی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی که به منظور تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز برگزار شد، ایسنا به عنوان رسانه برتر نمایشگاه معرفی شد.

مراسم تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز، 25 دی ماه در محل دبیرخانه این نمایشگاه واقع در خانه جهانگردی شیراز برگزار شد.

در این مراسم ایسنا به عنوان رسانه برتر که بیشترین خروجی را از این نمایشگاه داشته است و سایت توریسم آنلاین وابسته به گروه نشریات بین المللی خبر جنوب، روزنامه های شیرازنوین، شهر مردم و عصر مردم به عنوان دیگر رسانه های برتر نمایشگاه معرفی شدند.

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در این مراسم گفت: در برگزاری نمایشگاه از ابتدا یکی از موضوعات مهم بحث رسانه بود که در این زمینه ارتباطات دو سویه ای با رسانه های استان فارس برقرار شد.

احمدرضا نقیب زاده با یادآوری اینکه بودجه نمایشگاه از محل بودجه های دولتی یا حتی خصوصی نبود بلکه به صورت خودکفا برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد

ایسنا رسانه برتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شد