مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:502023-12-29سياسي

اگر خانواده اسلامی تقویت نشود امید دشمن برای ضربه زدن بیشتر می شود


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر توجه به قانون افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: اگر خانواده اسلامی تقویت نشد امید دشمن برای ضربه زدن به خانواده افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره ابلاغ سیاست های کلی نظام در رابطه با خانواده، بیان کرد: رهبر انقلاب در این سیاست ها، چارچوب حرکت ملت و دولت را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران جبهه امت اسلامی را در مقابل همه کسانی که به اسلامی و اسلام ناب پا یبند نیستند، مشخص کرده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه معمولا حرکت های انقلابی پس از مدتی سرد می شود، گفت: امروز استکبار یک جبهه بیشتر ندارد اما انقلاب ما آمد تا سهم اسلام را باز پس بگیرد.

آیت الله دژکام با بیام اینکه در فتنه 88 قضیه همین بود و می گفتند اسلام را تمام  کنید، گفت: ایستادگی رهبر معظم در آن مقطع صرفا برای این نبود که رأیی جابه جا می شود، بلکه آن جریان تحت عنوان انقلاب رنگی می خواست اصل نظام را مورد حمله قرار دهد که رهبری همراه ملت ایستادند.

وی با تصریح بر اینکه با شروع برنامه ریزی دشمن برای لطمه به ایمان مردم، مهم ترین جایی که مورد حمله قرار گرفت، خانواده بود، تاکید کرد: باید نسبت به تشکیل و تحکیم خانواده با ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر خانواده اسلامی تقویت نشود امید دشمن برای ضربه زدن بیشتر می شود

اگر خانواده اسلامی تقویت نشود امید دشمن برای ضربه زدن بیشتر می شود