مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:212024-01-01حوادث

ماجرای یک خواستگاری خاص و تولد یک نامادری مهربان تر از مادر


خبرگزاری فارس؛ تبریز، کتایون حمیدی: تو زندگی همه مان، بعضی از اسم ها هستند که وقتی می شنویم  یکهو هوری دلمان می ریزد و یا برعکس لبخند بی اختیاری می شود روی لب هایمان! اصلا اسم ها می توانند آدم را ساعت ها مجبور کنند تا مکث کند! اسم ها حتی می تواند بغض و اندوه رسوب شده ابدی یک قلب شوند! اسم ها می توانند گل رزی شوند که از پنجره باز اتاق، پرت می شود در آغوش ات! این بعضی ازاسم ها می تواند گاهی پیرت کند، از پا در بیاوردت یا بشود تسلا؛ تسلای خاطر تمام آدم های غمگین و از نفس افتاده، اسم ها گاهی مرهم هستند برای زخم های تا استخوان رسیده درمان نشده؛ خلاصه از کنار این اسم های زندگی مان بی تفاوت رد نشویم چراکه خودمان هم نفهمیم، بعضی از اسم ها حسابی عجیب و مهم هستند برایمان.

اسم ها خیلی مهم اند.

خُب اینها را برای چی گفتم؟ به خاطر اینکه می خواستم به مناسبت روز مادر از زندگی یک مادر برای تان تعریف کنم و اصلا هم قرار نبود  که مقدمه اش را با اهمیت اسم شروع کنم تا اینکه دختر وسطی سوژه ام زنگ زد و بهم خبر داد که داداش حسن شان عمل خواهد شد و آبا خانم هم به همین منظور شرایط روحی خوبی ندارد و این مصاحبه بماند برای روزهای بعد.

از میان حرف هایش متوجه شدم که عمل برای چه روزی است و داداش حسن در کدام بیمارستان بستری است! همان روز راهی بیمارستان شدم، از دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک خواستگاری خاص و تولد یک نامادری مهربان تر از مادر

ماجرای یک خواستگاری خاص و تولد یک نامادری مهربان تر از مادر