مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:502024-01-07دانش

سکوی ابری هوش مصنوعی دانشگاه زنجان توسط وزیر علوم افتتاح شد


همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان سکوی ابری هوش مصنوعی و سه طرح عمرانی دیگر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه زنجان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه به استان زنجان پس از بازدید از شهرستان ماهنشان در دانشگاه زنجان حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در دانشگاه، از استخر و خوابگاه دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد.

  وزیر علوم در ادامه بازدید از این دانشگاه، سکوی ابری هوشمند که در شمال غرب کشور بی نظیر است و به عنوان ابر رایانه امکان استفاده 150 کاربر از امکانات پردازنده ای و گرافیگی در حوزه هوش مصنوعی با سرعت بالا را فراهم می کند، افتتاح کرد.

  همچنین در این بازدید، پروژه محوطه سازی دانشکده معماری با مساحت 7500 مترمربع که با صرف بیش از 4 میلیارد تومان آماده بهره برداری شده بود، به افتتاح رسید.

افتتاح ساختمان آموزشی گروه علوم ورزشی با 18میلیارد تومان اعتبار که ساخت آن 28 سال قبل آغاز شده بود از دیگر برنامه های وزیر علوم در دانشگاه زنجان بود.

در ادامه ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی، متشکل از مرکز اسناد و سالن جلسات در دو طبقه با ارزش بالغ بر 200 میلیارد ریال توسط زلفی گل مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی ابری هوش مصنوعی دانشگاه زنجان توسط وزیر علوم افتتاح شد

سکوی ابری هوش مصنوعی دانشگاه زنجان توسط وزیر علوم افتتاح شد