مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:112024-01-02پزشكي

نجات جان 4 عضو یک خانواده توسط کارشناس اورژانس پس از بیهوشی به وسیله دی اکسید کربن


فرهاد حیدری، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از برقراری تماس پدری با شماره امدادی 115 و ارائه شرح حال مبنی بر وقوع حالت تشنج در فرزند خود و ناخوشی همسرش، بلافاصله نزدیکترین واحد امدادی موجود به آدرس ذکر شده توسط تماس گیرنده اعزام می شود.

وی با اشاره به اینکه آدرس داده شده به اورژانس، کلی بوده و مکان دقیق بیمار را در اختیار اورژانس قرار نداده بود، افزود: پس از رسیدن واحد امدادی اورژانس به محدوده آدرس، برای یافتن موقعیت مکانی دقیق بیمار بیش از 30 مرتبه از سوی اورژانس با تماس گیرنده تماس گرفته شد، ولی هیچ کس پاسخگوی تماس نبود.

  رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ادامه داد: عدم وجود فردی به عنوان راهنما برای آمبولانس، آدرس ناکامل و عدم پاسخگویی به تماس پیگیری اورژانس از جمله مواردی است که با احتمال انتقال بیمار با وسیله شخصی به مرکز درمانی، تصمیم بر لغو ماموریت اورژانس را محتمل می کرد و یافتن بیمار را با مشکل مواجه کرده بود .

وی ضمن قدردانی از تمام نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در این ماموریت، به عملکرد تحسین برانگیز کارشناس واحد اعزام و راهبری اورژانس اشاره کرد و گفت: یکی از کارشناسان واحد اعزام و راهبری مرکز فرماندهی عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 4 عضو یک خانواده توسط کارشناس اورژانس پس از بیهوشی به وسیله دی اکسید کربن

نجات جان 4 عضو یک خانواده توسط کارشناس اورژانس پس از بیهوشی به وسیله دی اکسید کربن