مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:352023-12-24بين الملل

«دیکتاتور دونالد»؛ ویدئوی تبلیغاتی جمهوری خواهان مخالف ترامپ


گروهی از جمهوری خواهان مخالف ترامپ، از اظهارات تند و تیز وی در جریان فعالیت های انتخاباتی اش در یک ویدئویی تبلیغاتی علیه خودش استفاده و خطر بازگشت دوباره اش را گوشزد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یک گروه جمهوری خواه در تبلیغ ویدئویی جدیدی بر اساس اظهارات پیشین ترامپ مقایسه ای بین او و دیکتاتورهای بزرگ تاریخ انجام داده و قرار است این ویدئوی تبلیغاتی را در ایالت های کلیدی و بسیار مهم آمریکا پخش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک تبلیغ مربوطه تحت عنوان دیکتاتور دونالد از سوی گروهی از جمهوری خواهان چند هفته پس از آن انجام می شود که ترامپ در اظهاراتی ادعا کرد، در روز اول ریاست جمهوری خود مانند یک دیکتاتور عمل می کند.

تبلیغ مورد نظر ترامپ را با افرادی نظیر موسولینی، چاوز، پینوشه مقایسه می کند و در آن به پستی از ترامپ اشاره شده که در جریان آن وی خواستار تعلیق قانون اساسی آمریکا شده بود.

جدا از این، در تبلیغ مذکور آمده است که ترامپ قرار است ده ها هزار تن از کارمندان دولتی آمریکا را از کار برکنار کنند و در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا آنها را با افراد وفادار و متعهد به خودش جایگزین کند.

در این تبلیغات به این موضوع هم اشاره شده که شخصی مانند ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان نیز دقیقا از همین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیکتاتور دونالد»؛ ویدئوی تبلیغاتی جمهوری خواهان مخالف ترامپ

«دیکتاتور دونالد»؛ ویدئوی تبلیغاتی جمهوری خواهان مخالف ترامپ