مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:352023-12-30فرهنگي

انتقاد صریح فیلمساز آمریکایی از نتانیاهو؛ او «دیوانه» است


الیور استون، فیلم نامه نویس و کارگردان آمریکایی، که مستند «تاریخ ناگفته آمریکا» را نیز ساخته است، با بیان اینکه هرگز قتل عامی مانند آنچه در نوار غزه در حال وقوع است ندیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس،استون که تاکنون جوایز متعددی از جمله چهار جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، یک جایزه امی و پنج جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است، با تاکید بر اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را از سالها قبل می شناسد، گفت: او دیوانه است؛ این را زمانی که نخست وزیر نبود و با او مصاحبه کردم نیز متوجه شدم.

او با بیان اینکه در تاریخ جهان هرگز یک جنبش سیاسی محو نشده و این مسئله درمورد جنبش حماس نیز صادق خواهد بود، گفت: فکر می کنم نتانیاهو بد و بدتر شده است.

چطور می خواهید همه را بکشید؟ چه کاری می خواهید انجام دهید؟ آنها (مردم غزه) را جدا کنید و به مصر بفرستید؟ کارگردان قاتلین بالفطره با تاکید بر اینکه هیچ راه حلی برای دیوانگی نتانیاهو وجود ندارد، حضور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، در سرزمین های اشغالی و دست دادن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مهمترین عامل ناراحتی خود دانست و خاطرنشان کرد: بایدن به او پول و چیز هایی که خواست را تقدیم کرد.

این فیلمساز پرآوازه آمریکایی مشکل کشورش را حمایت مداوم از رژیم صهیونیستی دانست و از واشنگتن خواست: همین حالا از ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صریح فیلمساز آمریکایی از نتانیاهو؛ او «دیوانه» است

انتقاد صریح فیلمساز آمریکایی از نتانیاهو؛ او «دیوانه» است