مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:552023-12-30سياسي

ملاک عمل دادگستری کرمانشاه، سند تحول قضایی است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: برنامه اصلی دادگستری بر مبنای سند تحول قضایی که به نوعی نقشه راه است، صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در نشست ستاد راهبری سند تحول قضایی که با معاونان، روسا و دادستان های حوزه های قضایی تابعه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد بر بهبود عملکرد قضایی استان تأکید و خواهان رفع ضعف های موجود شد.

وی در ابتدا با گرامیداشت سالروز 9 دی؛ از آن به عنوان ولایتمداری مردم و پشتیبانی از نظام یاد کرد و سپس با اشاره به عملکرد دادگستری استان درحوزه سند تحول قضایی، اظهار کرد: برنامه اصلی دادگستری بر مبنای این سند که به نوعی نقشه راه است، صورت گرفته است  و نیز عملکرد براساس آن انجام می شود، بنابراین لازم است همگان در چارچوب آن عمل و حرکت کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه شأنیت قضاوت را در درجه اول فصل خصومت عنوان کرد و گفت: اصلی ترین کار قاضی رسیدگی به پرونده هاست و اولویت اصلی همین موضوع اساسی به صورت کمی و کیفی است.

وی افزود: انتظار می رود قضات با تمام توان و انرژی اگر ضعف عملکردی وجود دارد تا پایان سال جاری جبران کنند وهیچ توجیهی برای ارائه عملکرد منفی وجود ندارد و توقع می رود با وجود همه مشکلات، رسیدگی به کار مردم که همان رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک عمل دادگستری کرمانشاه، سند تحول قضایی است

ملاک عمل دادگستری کرمانشاه، سند تحول قضایی است