مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:552023-12-27حوادث

ضرورت هم افزایی بیشتر ایران و پاکستان در مبارزه با مواد مخدر


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در دیدار با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان، بر هم افزایی و تبادل بر خط اطلاعات عناصر اصلی و فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر در منطقه تاکید کرد.

- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در دیدار با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان، بر هم افزایی و تبادل بر خط اطلاعات عناصر اصلی و فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر در منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار با ژنرال محمد انیق الرحمان ملک فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان، ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات و همکاری های سازنده بین دو کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر، به حادثه تروریستی راسک که به شهادت 11 نفر از نیروهای پلیس منجر شد، اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که گروهک های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه، آمیخته به هم هستند، ضرورت دارد دو طرف با هم افزایی و گسترش همکاری های متقابل، تبادل اطلاعات و انجام عملیات های مشترک، بیش از پیش مقابله قاطع و هدفمندتر با قاچاقچیان مواد مخدر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود به روابط دیرین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی بیشتر ایران و پاکستان در مبارزه با مواد مخدر

ضرورت هم افزایی بیشتر ایران و پاکستان در مبارزه با مواد مخدر