مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:402023-12-30بين الملل

شایعاتی که پوتین را ناراحت نمی کند!


در ماه ها و سال های گذشته، به کرات دو شایعه در مورد پوتین مطرح شده است: از یک سو گفته می شود که پوتین از بیماری سختی رنج می برد و از سوی دیگر، بارها و بارها گفته شده که پوتین رییس جمهور روسیه از بدل استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بسیاری از ناظران و تحلیلگران در مورد این گزاره که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، چیزی بیش از یک سیاستمدار در این کشور است و در نوع خود توانسته جهان بینی و ایدئولوژی خاصی را نیز در روسیه ایجاد کند، اجماع نظر دارند.

فردی که با سابقه امنیتی خود در دوران اتحاد جماهیر شوروی، تا حد زیادی روسیه را از وضعیت نه چندان مساعدِ پس از فروپاشی شوروی نجات داد و عملا موقعیت کشورش را در صحنه رقابت های بین المللی و نظام بین الملل، بهبود بخشید.

  با این حال، پوتین در طی بیش از دو دهه حضور خود در قدرت در روسیه، طیف قبال توجهی از متحدان سیاسی و نظامی-امنیتی را ایجاد کرده که تا حد زیادی تداوم بقای وی در عرصه حکمرانی را تضمین می کنند.

در این میان، در سال های گذشته و به طور خاص پس از آغاز جنگ اوکراین، شاهد مطرح شدنِ دو شایعه جنجالی در مورد شخصِ ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بوده ایم که البته همچنان نیز بسیاری از تحلیلگرانِ مخصوصا غربی در رابطه با آن ها قلم می زنند و سعی در واکاوی ابعاد تازه ای از آن ها برای افکار عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعاتی که پوتین را ناراحت نمی کند!

شایعاتی که پوتین را ناراحت نمی کند!