مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:052024-01-01اقتصادي

266 تصفیه خانه فاضلاب کشور در زنجان بهره برداری می شود


معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 266 تصفیه خانه فاضلاب کشور همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان به بهره برداری کامل می رسد.

- ایسنا/زنجان معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 266 تصفیه خانه فاضلاب کشور همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان به بهره برداری کامل می رسد.

ذوالفقار مهدیزاده دیروز (یکشنبه 10 دی ماه) در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب زنجان در آستانه سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه 75 هزار متر مکعب در شبانه روز و با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با سیستم SBR که از پیشرفته ترین فن آوری های روز صنعت تصفیه فاضلاب در جهان هست بهره برداری می شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: برای تامین تاسیسات آب و فاضلاب پروژه های مسکن ملی در کشور نیز تاکنون برای یک میلیون و 400 هزار واحد برنامه ریزی شده که در دست اجرا قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: فروش پساب، مولدسازی و اجرای ماده 56 از جمله محل های تامین اعتبار برای اجرای طرح های آب و فاضلاب در استان ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

266 تصفیه خانه فاضلاب کشور در زنجان بهره برداری می شود

266 تصفیه خانه فاضلاب کشور در زنجان بهره برداری می شود