مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:402024-01-06سياسي

تسلیت جمعی از شخصیت های حوزوی و سیاسی به محمدحسن معزالدینی یزدی


جمعی از شخصیت های حوزوی و سیاسی در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن معزالدینی یزدی درگذشت خواهر وی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام ز مادر همه مرگ را زاده ایم برینیم و گردن ورا داده ایم محضر ذی شرافت دانشمند بزرگوار و حفید گرانسنگ شهید صدوقی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ محمدحسن معزالدینی یزدی(دامت افاضاته) السلام علیکم ورحمت الله اطلاع یافتیم که همشیره ی مکرمه آن جناب با این جهان فانی وداع کرده اند و به سرای باقی شتافته اند.

اللهم انا لانعلم منها الا خیرا و أنت اعلم بها منا دیر یا زود رفتن، ناگهانی یا به تدریج رفتن، همه تفاوت های صوری است چون بنابر رفتن است؛ و آن چه مهم است چگونه رفتن است، از آن جهت که بنای آخرت بر ابدیت و جاودانگی است و رجعتی در آن راه ندارد.

اللهم انا نسئلک الراحه عندالموت و المغفره بعد الموت و العفو عند الحساب فقدان آن بانو را به حضرت عالی، فرزندان و دامادهای محترم و بیوت معزالدینی، صدوقی و صدر الساداتی و دیگر بازماندگان گرامی تسلیت می گوییم و حشر با جده ی سادات حضرت زهرا(س) را برای آن فقیده و بقای وجود شریف و تداوم خدمات علمی آن جناب در عرصه ی بیان و بنان را در ظل عنایات محمد و آل(صلوات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت جمعی از شخصیت های حوزوی و سیاسی به محمدحسن معزالدینی یزدی

تسلیت جمعی از شخصیت های حوزوی و سیاسی به محمدحسن معزالدینی یزدی